قیمت خودرو امروز ‌طبق انتظار کار خود را بدون تغییر آغاز کرد. ایستایی قیمت محصولات داخلی و مونتاژی علت نبود بازار خرید و فروش است. همین موضوع باعث شد نمودار روند قیمتی بازار خودرو به صورت ثابت گزارش شود.

قیمت خودرو - پارکینگ - بازار خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ با توجه به تعطیلی دو روزه بنگاه‌های خرید و فروش بازار تعادل خود را حفظ کرده است. اما از روز پنجشنبه، تنش‌های منطقه‌ای تشدید شده و فعالان بازار خودرو را تحت تاثیر قرار داد. همین موضوع دلیلی برای ثبات قیمت‌ها در تمامی محصولات داخلی و مونتاژی است. اما به نظر می‌رسد چند ساعت دیگر بازار به حالت نوسانی برگردد. اما در اولین روز آغاز هفته انتظار می‌رود از ساعاتی دیگر این نمودار ثابت درهم شکند.

با رسیدن نرخ دلار به محدوده ۶۰ هزار تومانی و ثابت ماندن آن در طول دو روز اخیر، تمامی خودروهای داخلی و مونتاژی به موازات آن ثابت باقی مانده‌اند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی در تمامی محصولات استوار باقی ماندند.

سورن پلاس دوگانه‌سوز یکی از انواع مختلف این خودرو داخلی به شمار می‌رود که از ابتدای ماه تا لحظه کنونی تنها سه میلیون تومان گران‌تر شده و امروز بدون هیچ تغییری نسبت به روز گذشته با قیمت ۷۶۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو پارس TU۵ از خودروی پر سر وصدا و با شتاب ایران خودرو، که از ابتدای این ماه ۱۱ میلیون تومان گران‎ تر شده و صبح امروز با قیمت ۸۷۱ میلیون تومان تعادل خود را حفظ کرده است.

اطلس در شمار خودروی تازه وارد شرکت سایپا، که در طول یک ماه اخیر از نوسان زیادی برخوردار شده و از ابتدای همین ماه ۲۱ میلیون تومان افزایش یافته‌است که امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته به نرخ ۵۳۷ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

تارا اتوماتیک V۴ از محصولات ایران خودرو، چند روز پیش به قیمت بالای یک میلیارد معامله می‌شد اما با روند کاهشی در طی هفته‌ به قیمت زیر یک میلیارد رسیده و در حال حاضر با قیمت ۹۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بدون تغییر کار خود را شروع کرد.

ثبات قیمت‌ها در بازار محصولات داخلی و مونتاژی؛ ساینا، شاهین ، ۲۰۷، انواع جک و هایما چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها

قیمت خودروهای مونتاژی

محصولات مونتاژی صبح امروز تعادل قیمتی خودر را حفظ کردند.

کی‌ام‌سی J۷ یکی از سدان مقرون به صرفه این شرکت، از ابتدای ماه جاری جمعاً ۲۷ میلیون تومان گران‌تر شده و امروز با قیمت ثابت نسبت به روز گذشته به نرخ یک میلیارد و ۶۴۲ میلیون تومان رسیده است.

هونگچی E-QM۵ که قبلاً بالای سه میلیارد تومان بود اخیراً در بازاری که روند نزولی پیدا کرده بود به زیر سه میلیارد رسیده است در حال حاضر این خودرو با روند ثابت به قیمت دو میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

جک J۴ آپشنال همانند اکثریت بازار، حفظ تعادل کرده است. این سدان پرفروش کرمان موتور طبق نوساناتی که در طول هفته گذشته تجربه کرد، سرانجام به نرخ ۷۹۰ میلیون تومان رسید.

اکستریم VX از محصولات جدید و گران‌ترین مدیران خودرو، امروز حفظ تعادل کرده و به قیمت چهار میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان رسیده است.

ثبات قیمت‌ها در بازار محصولات داخلی و مونتاژی؛ ساینا، شاهین ، ۲۰۷، انواع جک و هایما چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها

کد خبر 871247

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha